Gestió administrativa integral
Flets marítims, aeris i terrestres
Qualitat garantida
Realitzem integralment totes les gestions administratives i logístiques per oferir-vos un transport ràpid i amb la màxima seguretat.
Recollim la mercaderia on sigui ... te l'entreguem allà on tu vulguis.
Punt d'origen
*TRANSPORT
FCL / LCL
Port de sortida
*NÒLIT
Port d'arribada
*TRANSPORT
Punt d'entrega final
Aquí comença l'expedició. És important que ens facilitis nom, adreça complerta, email, telèfon, etc del fabricant o exportador-venedor.
El nostre corresponsal en el país d'origen es posarà en contacte amb ell per tal de coordinar la recollida de la mercaderia.
*FCL / LCL
Des d'un volum reduït fins a un contenidor complert podem transportar el que tu vulguis.
Un cop establert el contacte amb el fabricant-exportador organitzem la càrrega i el transport fins el port de sortida. La mercaderia serà despatxada d'exportació en la duana de sortida i, posteriorment, embarcada.
És important que abans hagis concretat qui pagarà les despeses fins aquí.
Si van a càrrec del venedor, es que heu tancat un preu FOB (Free On Board), es a dir, totes les despeses que es produeixin fins que la mercaderia es allotjada en el vaixell o avió, les paga el venedor. Contràriament , aniran al teu càrrec des de la sortida de la fàbrica si heu tancat un preu EXW.
*NÒLIT
Si has comprat FOB o EXW, haurem contractat el millor nòlit possible, tot considerant el preu, la freqüència de sortides i la durada del viatge, oferint-te sempre la millor opció per la teva importació.
Després de viatjar, la mercaderia arriba al port. Aquí comença l'operació de descàrrega del vaixell o avió. Si es tracta d'un contenidor complert per a tu, restarà dipositat en una de les terminals del port. Si es una partida de grupatge la traslladarem al nostre magatzem. En tots dos casos el següent pas serà el despatx de duanes d'importació.
De tota manera, abans de continuar has de saber que és possible que rebis la mercaderia amb totes les despeses pagades des de la sortida de la fàbrica i fins arribar aquí. Aleshores es que heu comprat amb preu CIF (Cost Insurance Freight). En aquest supòsit és possible que l'exportador hagi organitzat el servei contractant amb una altre companyia de transport. Aleshores la nostre intervenció començaria aquí, en el port d'arribada, just abans de presentar el despatx de duanes.
Un cop superat el despatx d'importació en la duana, estarem en contacte amb tu per tal que ens facilitis instruccions i dades concretes del punt exacte d'entrega.
En el dia i hora acordats rebràs finalment la teva mercaderia.
A qualsevol país del món (*) ...
Punt d'origen
*TRANSPORT
FCL / LCL
Port de sortida
*NÒLIT
Port d'arribada
*TRANSPORT
Punt d'entrega final
Exportar es vendre a l'estranger. Aquí comença l'expedició. D'acord amb la data de sortida del vaixell o l'avió, recollirem la mercaderia del teu magatzem per transportar-la al port de sortida. Un cop dins del port descarregarem la mercaderia en el recinte duaner per tal de tramitar en la duana el despatx d'exportació
*FCL / LCL
Des d'un volum reduït fins a un contenidor complert podem transportar el que tu vulguis.
Un cop en aquest punt la mercaderia ja estarà despatxada, al costat del vaixell, a punt de ser embarcada per iniciar el viatge.
Si has tancat amb el teu client preu FOB (Free On Board) les despeses que s'hagin produït fins arribar aquí les hauràs de pagar tu. En canvi, si has tancat preu EXW (En la Fàbrica) serà el teu client qui haurà de pagar totes les despeses fins arribar aquí.
*NÒLIT
Si has venut CIF, haurem contractat el millor nòlit possible, tot considerant el preu, la freqüència de sortides i la durada del viatge, oferint-te sempre la millor opció per la teva exportació.
Després de viatjar, la mercaderia arriba al port. Si has tancat preu C.I.F (Cost Insurance Freight) les despeses que s'hagin produït des de la Fàbrica fins aquí, just abans de desembarcar, aniran totes al teu càrrec. Normalment el teu client, amb el seu agent de duanes, se'n ocuparà del despatx d'importació en la duana del seu país, així com també del transport final.
Un cop superat el despatx d'importació en la duana, la mercaderia s'entrega a destí.
Mètode de recollida de dades sobre el comerç a la Unió Europea per a l'elaboració d'estadístiques del trànsit de mercaderies.
Les empreses que realitzen intercanvis intracomunitaris estan obligades a presentar mensualment la declaració Intrastat, sempre que el volum de compres o vendes de l'any natural anterior hagi assolit la xifra de 400.000€.
Des de SEGASA, actuant com a “tercer declarant”, us presentem la vostra declaració INTRASTAT tots els mesos.
Només necessitem que ens envieu regularment les vostres factures de compres i vendes.
Utilitzem cookies per millorar la vostra experiència al nostre lloc.
Accepta i continuaNecessiteu més informació? Política de Privacitat – i – Política de Cookies